Perchè i mo denti sò scoloriti? U dentistu vi dice a causa di a decolorazione è cumu per sbiancà i vostri denti!

Pudete truvà ogni tipu di infurmazione di sbiancante in i publicità stradali è in Internet. Cù tanti tipi di sbiancanti di i denti, quale hè ghjustu per mè?

Preparazione prima di sbiancà i denti
Prima di sbiancà i denti, deve prima cuntrollà cù u vostru dentista per capisce a causa di a decolorazione di i denti, è poi pudete sceglie un metudu di sbiancamentu adattatu per u trattamentu. Per diversi metudi di sbiancamentu, qualchì volta hè necessariu di trattà prima i prublemi orali, cum'è: carie dentale non trattata, otturazioni sciolte o mancanti, malatie parodontali, etc.

Cause di decolorazione di i denti
Prima di vulemu sapè cumu sbiancà i denti, avemu bisognu di capisce ciò chì causa i denti à gialli è neri:

◎ Tintura di l'alimentariu (cum'è tè, caffè, cola, vinu rossu, curry)

◎Fumà, manghja noce di betel

◎Usu à longu andà di collutori chì cuntene chlorhexidine

◎Invechjate, i vostri denti diventanu gialli

◎E malatie congenitali o acquistate causanu displasia dentale o decolorazione

◎Durante u sviluppu di i denti, aduprate droghe à una certa quantità, causendu a decolorazione di i denti: cum'è a tetraciclina

◎Traumu dentale, carie o necrosi pulpa

◎Alcuni otturazioni metalliche, cilindri, dentiere

Tipi di sbiancanti di i denti
◎ Sabbiatura è imbiancatura

Sandblasting hè di restaurà u culore di i denti in una manera "fisica". Aduprendu u bicarbonate di sodiu è a putente colonna di gas è acqua di a machina di sabbiatura dentale, a placca macchiata è a terra chì copre a superficia esterna di i denti sò eliminati, è u culore di i denti esistenti hè restauratu, ma u fondu di u dente ùn pò esse imbiancatu. Sandblasting è whitening pò caccià "macchie di superficia esterna" di i denti, cum'è macchie di fumu, macchie di noci di betel, macchie di caffè, macchie di tè, etc. Tuttavia, a tintura interna ùn pò esse eliminata da sandblasting è whitening. Ci vole à esse migliuratu cù altri metudi di denti whitening.

◎Luce fredda / sbiancante laser

L'imbiancatura di luce fredda o l'imbiancatura laser hè un metudu "chimicu" per restaurà u culore di i denti. Utilizendu una cuncintrazione più altu di agenti sbiancanti, sottu à u funziunamentu di u duttore in a clinica, l'agenti sbiancante pò pruduce una reazzione catalitica attraversu a fonte di luce, chì pò ghjunghje l'effettu di sbiancamentu di i denti in pocu tempu. I fonti luminosi cumunimenti usati sò luce fredda o laser.

◎ Sbiancante in casa

Cum'è u nome suggerisce, permette à i pazienti di piglià i vassoi in casa è l'agenti sbiancanti. Dopu à a guida di u duttore, ponu facilmente compie u trattamentu di sbiancamentu di i denti in casa. Home whitening usa dinù metudi "chimica" à whiten denti. Prima, u duttore face una impressione in a clinica per fà una tavula dentale persunalizata, in modu chì hè strettamente attaccata à a superficia di u dente, in modu chì l'agentu sbiancante hè più aderitu à a superficia di u dente, per chì l'agente hà. un megliu effettu sbiancante. U pazientu mette l'agente di sbiancante nantu à a tavula di denti in casa, è poi porta da ellu stessu.

Whitening in casa usa una cuncintrazioni relativamente bassu di agenti sbiancanti di luce fridda / laser, chì hà una chance bassa è un gradu di effetti latu di a sensibilità dentale, ma ci vole un tempu relativamente longu per ottene l'effettu desideratu. A tavula di imbiancatura deve esse purtata per circa 6-8 ore à ghjornu è dura per circa 4 simane.

◎Patch tutta ceramica / corona tutta ceramica (bretture)

Patchs all-ceramica / corona all-ceramic appartenenu à u metudu di sbiancante "copertura", chì appartene à a categuria di denture. Per fà stu tipu di denture, hè necessariu "macinà una capa da a superficia di u dente", è poi applicà un patch di ceramica integrale o corona di ceramica integrale cù un adesivo d'alta forza per aderisce à a superficia di u dente. dente. Stu metudu pò migliurà a forma di i denti è u culore à u stessu tempu.

Vantaghji di sbiancà i denti
Una volta i denti sò bianchi, a ghjente pare più ghjovana, sana è più sicura. Dopu à sandblasting è whitening sguassate u fume è a scala di noci di betel nantu à a superficia di i denti, pò ancu migliurà u cattivu odore causatu da queste terra. I Pacienti chì anu avutu l'abitudine di masticare noci di betel ogni ghjornu, dopu à sbiancamentu di i denti, in più di diventà più cunfidenti chè prima, sò ancu più disposti à surrisu è rinunzià rapidamente à a mala abitudine di masticari noci di betel. Dopu à u trattamentu di sbiancamentu di i denti, se pudete cunghjuntà cù megliu abitudini di pulizia è visite regulare, pò ancu sguassà efficacemente a placca dentale è prevene l'infiammazione di a gengiva, a carie dentale, l'atrofia di a gengiva, a malatia parodontale ... è altre malatie.

Precauzioni per l'imbiancatura di i denti
◎Sensibilità di i denti: Per i pazienti chì utilizanu "metudi chimichi" per sbiancà i so denti (cum'è a luce fredda / laser imbiancatura o imbiancatura in casa), ponu avè l'acidu dentale o sensibilità à u friddu è u calore dopu l'operazione. A sensibilità dentale causata da u funziunamentu currettu hè pruvisoriu è pò esse restauratu dopu à uni pochi di ghjorni di riposu. Per i malati cù i denti particularmente sensittivi, pudete principià aduprà a pasta di denti di desensibilizazione una o duie simane prima di sbiancamentu, è cuntinuà à aduprà a pasta di denti di desensibilizazione durante u periodu di sbiancamentu, chì pò megliu prevene è migliurà u prublema di a sensibilità dentale.

◎Reduce u cunsumu di l'alimenti scuri è mantene una bona pulizia orale: L'imbiancamentu di i denti ùn hè micca fattu una volta per sempre, è u culore di i denti ricuperà un pocu dopu un periudu di tempu. Reduce u cunsumu di cibi scuri, pulisce i vostri denti dopu à trè pasti, è verificate regularmente per mantene l'effettu di sbiancante di i vostri denti per un bellu pezzu.


Tempu di Postu: Aug-05-2021